Monday, August 11, 2014

Unipussi

Minulle oli melko selvää, missä pussukassa oma poika sai ensimmäisen keväänsä köllötellä.

IMG_1493 

Malli:Dropsilta
Lanka:Drops Merino Extra Fine
Puikot:3,5mm ja 4mm

IMG_1499

Tämä on vaan niin kovin kätevä neule, helppo pukea ja riisua, avata vaivihkaa, kun toiselle tuli kuuma.

IMG_1502

Laaduntarkastaja oli taas tyytyväinen tuotokseen. Poika on kesän aikana venynyt sen verran mittaa, että jalat tulevat tästä pussukasta jo ulos. Toista en ehkä lähde enää neulomaan, mutta hyvin tämä palveli koko kevään ja vähän kesääkin.

Ja kyselijöille tiedoksi, edellisen postauksen peiton ohje ei ole mikään salaisuus. Kyseinen kuvio on catherine's wheel stitch, google ja youtube osaavat auttaa aluille. Olen luonut 150 silmukan ketjun pohjille, siitä tulee mielestäni aika passelin kokoinen vaunupeitto.

5 comments:

iikku said...

Ihana pussi. Tuo on varmaan oikeesti kätevä käytössä. Tuo edellisen postauksen peitto on kyllä tosi kaunis myös!

Jenni said...

Mulla tää just puikoilla! seuraileppa mun blogia, huppu menossa, tällä viikolla pitäs valmistua. :) Alotin pari viikkoa sitten tätä, näin yhessä blogissa ja oli vaan niin kivan näkönen, varmaan annan jollekki sulosuudelle lahjaksi. :)

Näppi said...

Kivan näkönen pussukka onkin. Tuossa taitaa olla aukko turvavyöllekkin, että saa turvakaukaloon kätevästi kiinni. TUollanen ois kyllä kiva.

Emma said...

Kaunis pussukka! Jotain vastaavaa pitäisi miunkin neuloa nyt syksyksi, ja tuota lankaakin löytyis keltaisena omasta takaa...

ArualMaria said...

Kätevän näköinen malli! Mä tykkäsin kans käyttää pienellä tuon tapaista unipussukkaa, missä oli turvatyöaukko.