Monday, March 12, 2012

20 10

Mä neuloin itselleni ja lopputulos oli onnistunut.

IMG_9950

Malli:Twenty Ten, Veera Välimäki
Lanka:Drops Nepal, vajaa 500 grammaa
Puikot:5,5mm

IMG_9955

Minä tykkään, langasta, neulemallista, lopputuloksesta, suunnittelijasta. Välimäen suunnittelemista neulemalleista voisin neuloa melkein kaikki. Neuleet ovat simppeleitä, mutta niissä on aina jokin pieni yksityiskohta, mikä tekee neulomisesta ja lopputuloksesta mielenkiintoista.

IMG_9958

Paita on ollut ahkerassa käytössä näin kevättalven aikana. Se on lämmin, mutta lyhyiden hihojen ansiosta ei kuitenkaan liian kuuma. Korkea kaulus lämmittää ulkona, mutta sisällä sen saa napitettua auki.

Ehkä viimein uskallan neuloa itselleni enemmän, aikaisemmin omat tekeleet ovat jääneet jostain syystä käyttämättä. Nytkin puikoilla on jotain ihan itselleni. Onnistumisen merkit ovat jo nyt ilmassa, varovasti tosin.

9 comments:

tiinaniit said...

Kerrassaan upea!

Anna said...

Hieno! Mä oon samaa mieltä suunnittelijan töistä. Tekisi mieli neuloa ne kaikki. Tuon saman olen jo tehnyt.

Anonymous said...

Todella kaunis liivi!

Neulisti said...

Kaunis on paita!

Emma said...

Samaa mieltä Veera Välimäestä :) Mainio kevättalven neule!

ArualMaria said...

Mukava lämmike! Ja joo, Veeran neulemallit on kyllä ihan huippuja! Mä olen vain ajatellut tuosta twenty-tenistä, etten osais käyttää sitä, kun tuon mallisesta takista ei voi oikein pitää nappeja auki... :/

berenike said...

Todella kaunis neule! Ja mahtaa olla pehmeä, kun on Nepalista tehty :)

petrakarhu said...

_sun_hiukset_ !!!

Emma said...

Ompas ihana neulemalli!